Održana sjednica Tehničke komisije na kojoj se raspravljalo o novim zahtjevima u opremanju brodova.
Prva | Prethodna | 206 do 206 od 206 događanja |
Omjer emisija trajekta je velik s obzirom na broj tih brodova. Polovica europskih emisija trajekta potječe iz Sredozemlja što je sukladno većem broju brodova koji plove na tom području. Koji čimbenici utječu na intenzitet ugljika i energetsku učinkovitost trajekta? Uvide i vizije donosi studija koju je vodeći partner CMCC realizirao u okviru aktivnosti projekta GUTTA zajedno s projektnim partnerom - Hrvatskom udrugom brodara Mare Nostrum i ostalim dionicima i partnerima..
Amonijak je gorivo na bazi vodika koje se može koristiti u određenim gorivim člancima ili gorivo za izravno izgaranje u motorima s unutarnjim izgaranjem. Prema alatu za usporedbu Hydrogen Europe, smatra se vrlo obećavajućom opcijom, uglavnom za veće brodove u prekooceanskoj plovidbi. Amonijak je zanimljiv slučaj među opcijama e-goriva, ne samo zato što je jedino gorivo koje ne sadrži ugljik, već i zato što se već proizvodi na globalnoj razini u velikim količinama, što bi moglo ubrzati tranziciju brodarstva prema dekarbonizaciji od 55% CO2 emisija do 2030. godine.
Dana 16. prosinca 2020. održana je sjednica Ekspertne skupine za zeleno pomorstvo, Green Shipping Expert Group (GSEG), u čijem radu je sudjelovao ravnatelj HUB Mare Nostrum, Sandro Vidas. GSEG skupinu čini četrdeset stručnjaka za provedbu programa Zero Emission Waterbourne Transport - Pomorski i vodeni prijevoz s nula emisija.